julen är över

Å ganska skönt för ja längtar ju mer tills nästa år när julen får en helt ny betydelse för min familj <3

Jag är nöjd å belåten på alla vis.

3 julbord och massa julklappar :D

Å på Tisdag ska vi på ultrajul så det ser ja mä som en julklapp :P

puh hur mycke ska brösten växa under en graviditet egentligen? det undrar ja.. köpte bh idag 2 st å dom var en storlek större än va ja hade så ja har alltså gått upp 2 storlekar men dom var för små så skulle behövt gå upp ända en.. det var så mkt folk så ja orka inte pröva dom i affärn :P
det ska ja nog göra nästa gång..
Men dom sitter iaf bättre än den enda ja hade innan :P

va tomt det kommer bli när dom försvinner :P hahahha...


Nu har min älskade hälft åkt på jobb å ska va borta hela natten..
Men ja klarar mej, jag har ju katten å magen <3


Måste bara säga att ja fick en mobil av min kära sambo en htc wildfire å ja e jätte nöjd, bara vissa saker som kunde vart bättre i den men den e såå skön på nå vis :)


nu gidder jä itte å skrive mer..

Hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0