Lyckan växer

Heej

Nu är jag i vecka 16 å nu börjar det verkligen synas att det är något vackert som växer i min mage. <3
Inte länge kvar tills vi ska på UL heller.. Den 28 december.

Måste säga att tiden går jätte fort nu å jag hoppas verkligen att det håller i sej :P
LÄÄÄNGTAR!!!


Men vissa saker skiter sej helt å jag stör mej!!!

Alfakassan kan ta sej i rava. kommer inte kunna få pengar därifrån på 6 månader antagligen!!!
då är det ju ingen ide, för innan dess ska ja ut i praktik.

läkarna på hud i karlstad kan å ta sej i rava.. skulle ha vart där för mååånga veckor sen men inte blivit kallad dit, så jag ringde å dit å frågade.. då var ju såklart min läkare på semester :@
hmm.. å dom hade inte tid för att ta in mej på fallvisning tydligen som dom sa, så hon skrev upp mej så min läkare skulle ha telefontid med mej ist..
Jag var där i juli å jag har fortfarande inte fått provsvaren..
Å det väsrta av allt e att dom på arbetsförmedlingen vill ha ett sjukintyg på vad jag har för besvär så man kan anpassa mina arbetsförhållande.. men kommer inte få min telefontid förräns efter ja haft mötet med arbetsförmedlingen..

Inget av dessa saker går ihop med mej tror jag..
Tror jag lägger mej å söver tess den lilla kommer ut <3

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Kul för er att det blir en liten =) Har ni några namn då ? För kille/tjej =)



Många som ska ta sig i rava iaf hahaha =)

2010-12-20 @ 12:31:53
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0