Lycka!

Nu börjar det hända massor av nya saker i mitt liv!

I maj ska jag å min älskling bli föräldrar <3
Alltså är jag i vecka 14 nu (3 månader 3 dagar)
Nu går tiden fort å jag hoppas verkligen att den kommer göra det ända tills det är dags att åka till BB :)

Gött att den värsta tiden är över å att illamåendet börjar släppa mer å mer för varje dag.
Däremot börjar halsbrännan komma ist :P
Men skitsamma, står gärna ut med det eftersom det kommer något gott utav det ;)

Förra fredan var vi i Karlstad å ghorde KUB-test
var den största upplevelsen jag varit med om hittils.
Det var underbart att få se den lille sparka runt där inne i magen för första gången <3
Vi fick även ett positivt svar å det var att det var låg sannolikhet på att barnet hade kromosomfel :D

Nu väntar vi bara på att få göra ett ultraljud till å det är den 28 december :)
Då får vi även en bild <3

Åh va jag e lycklig nu å jag känner hur lyckan bara växer å växer inni mej :D
Syns faktist att jag är gravid nu :)


Snart är det advent med å det är ju absolut den bästa tiden på hela året!!
Funderar på om jag ska göra en storstädning under veckan å gå ut i förrådet å leta fram allt julpynt å pynta upp lägenheten lite ;)

Snö har vi ute iaf å det får en att bli ännu mer positiv!


Nej nu får jag ta tag i hemmt lite..

See ya!


Kommentarer
Postat av: Sanja

Grattis igen! :D



Du/ Ni har en underbar tid att se fram emot! :)

NJUT - så länge inte illamåendet förstör ;) Och lite annat som graviditeten kan föra med sig ;) Men det är det ju värt :)

2010-11-22 @ 13:15:02
URL: http://sanjalilli.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul att du har en blogg! :) Otroligt roligt för er att ni ska bli föräldrar! Va bra att de går o köra KUB-testet i Karlstad, förr gick det bara i Göteborg tror jag..

2010-11-22 @ 13:17:13
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Johan

Grattis tjejen =))

2010-11-22 @ 15:40:33
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0