alla <3-dag

hej hej.

Min morgon började helt underbart..
Vaknade vid 6 å tänkte att nu kommer snart min pojkvän hem från jobbet snart, men låg kvar i sängen eftersom ja visste att vi ändå skulle sova vidare bara han va hemma :P
När han kom så hade han köpt 10 röda rosor och en chokladask sånna där goda hjärtan :D <3
Jag bara ääälskar min underbara pojkvän.

Senare på dagen så åkte vi ner på köpcentret å åt mat å kolla runt..
sen hem å kosade, å vårat kärleksbarn i magen har sparkat heela långa dagen så det verkar som hon också ville vara med å mysa under alla hjärtansdag <3

sen så kom svärmor hit å åt semlor å drack kaffe å körde sakxen genom håret på darling..
det var behövligt men han e söt i lurvit långt hår ;) hihi..

men nu är ja lämnad här hemma alldeles själv mä katten, eftersom darling ska jobba inatt med.
får nog bli en dusch å sen hoppa i säng å se på nån film å sova..

Hoppas alla ni där ute har haft en fin alla hjärtansdag <3
Kram på er!


en bild på magen kan ja bjuda på idag :P


Vecka 25 (24+4) <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Personligen sket ja i rosorna och gav Jenny en spånbal istället och ett presentkort på XL bygg på 64 kr hahahaha =)

2011-02-14 @ 22:13:20
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0