varför nu?!

Blir tokig på denna dag å allt som hamnat i huvve..
Morgonen börja med att ja va jätte ledsen för att ja känner mej allmänt ful, fet å äcklig.
å mitt i min känsliga gråtstund så kommer andreas med ett brev som det står akademiska sjukhuset på som han tvingar mej att öppna..

Dom vill tydligen lägga in mej i 5 dagar där borta i uppsala för att kunna komma fram till vad jag har för hudproblem o va ja ska ha för behandling.
Ja det är detta tillfälle jag har väntat på i över 10 år, men varför just nu?!
Kunde dom inte ha gjort det i somras ist när jag såg t som värst?
Nu är jag ju gravid också och får knappt använda kortisionsalvor eftersom det kan vara skadligt för bebin i magen, hur ska ja då kunna komma dit å dom går igenom mej utan att dom kan prova å sätta mej på olika behandlingar??

Måste ringa dit imorgon å fråga om vi inte kan vänta tills efter barnet är fött så att dom kan få göra vad dom vill med mej utan att dom skadar kärleksmagen min..

Plus att just nu har ja nästan inga utslag så de e bättre att ja får komma till sommarn så dom har nått att titta på :P
de e ju faktist då dom e som värst!

Blir tokig....

å så fick ja ett jäkla brev från arbetsförmedlingen också att jag måste till ingesund till veckan å att ja måste dit för att inte bli avstängd från ungdomsgarantin..
Jag skulle ha variit på ett möte där förra veckan, men hade verkligen inga möjligheter att ta mej från charlottenberg till arvika då, men det var tydligen inget giltligt skäl till att inte vara där...
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!
Jag har skrivit tusen mail nu till AF utan att fått svar så nu skiter ja snart i detta!!!
Det går ju fan inte ringa direkt till arvika utan man hamnar ju i stockholm eller nö å det är ju inte dom ja vill prata med utan det e ju med min handläggare i arvika!!

NEJ denna dagen  har bara varit ett enda jäkla snurr!!!


Snälla dag ta slut å snälla säg att dom säger nått vettigt imöra när ja ringer till uppsala och att arbetsförmedlingen ringer så ja får förklara att jag inte kan va med på detta där jäkla ingesundsprojektet!!

Det är inte nyttigt att må så här dåligt i huvve när ja e grevid tror ja..
Tror mitt huvve sprängs av värk just nu!

Orkar onte med Jäkla tjatet från AF!!!!


förlåt för allt klagande, men de va skönt att få ut!!!


En positiv grej med dagen är iaf att vi gick in i ny vecka idag :) <3
vecka 26



Ta hand om varann å hoppas att ni haft bättre dag än jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0