vecka 22

Idag är jag i vecka 22 (21+4) 

Kan säga att jag tycker synd om min kära sambo som har fått stå ut med sin flickvän med väldiga humörsvängningar denna vecka. Jag har varit grinig 3 dagar i rad å varje gång jag skriker på min pojkvän så börjar jag gråta för att det känns som jag förstör hela förhållandet även fast det inte är så. 
Förstår inte varför man måste få dessa humörsvängningarna. Men jag är glad att Andreas börjar förstå varför ja e som jag e och att han tröstar mej å visar sin kärlek till mej å magen <3

Denna veckan har jag även känt av sparkarna väldigt tydligt, blir verkligen tydligare å tydligare för varje vecka.. 

Väger ungefär 75 kg å börjat få bristningar på låren å på sidan av magen, fast inte på magen :P vet inte vad det heter där.. haha.. måste nog börja promenera lite oftare..

Innan jag var gravid vägde jag runt 67 kg tror jag. så alltså har jag gått upp ca 8 kg. ganska normalt tror jag :)


Det får räcka för denna gången..

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0