underbart!

Hej hej.

Nästan glömt bort att jag hade en blogg.. haha nej då.
Det är såhär att ja har äntligen flyttat hem till Arvika igen å har inte haft internet förrän igår :)
Men nu ska ja försöka att uppdatera detta lite oftare ;)

Nu är jag i vecka 29 (28+2) och magen den växer å rör sej som bara den..
förra veckan under dom dagarna vi flytta så skulle ta mej ett bad å mjuka upp ryggen lite å ja blev typ chockad över va fort magen växt :P haha..
Hade inte riktigt haft tid att tänka på magen under dom dagarna å så bara poff så va den jätte stor :P hahaha..
Sparkarna blir hårdare å hårdare, vaknade igår vid halv 8 av att det var karateträning i magen.
Måste säga att det är underbart <3
I Torsdags var vi hos barnmorskan å allt såg jätte bra ut, hon sa att det låter som en tjej på hjärtljudet så ja får hoppas att UL å barnmorskan har rätt..

Måste säga att det känns som denna graviditet gått väldigt fort. det mäsrkte ja när ja läste i en bok å det stod att ja var i vecka 28 å att jag då var höggravid.. känns ju som att det typ var 2 månader sen ja fick veta att ja va gravid :P

Bebisen har fått jätte fina presenter av sin mormor <3
Jätte söta kläder och en Graco Sweetpeace stol :)

bild på stolen :)





Tror mitt lilla frö kommer bli jätte glad när hon ser den ;)


Ska försöka att få med mej min söta pojkvän till Ikea så att vi kan handla in lite mer saker till babyrummet :)
får se va han säger när han kommer hem från jobbet :D hihi..
vore gött me en liten roadtrip..

blev bara en massa bebissnack nu.. men de får ni stå ut med :P

Men nu har ja inge mer som aj kommer på så ja får skriva snart igen :P hehe

Hoppas ni alla mår bra å njuter av våren som sakta börjar närma sej <3

hej då!

En bild på magen från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0