vackra dag!

Solen skiner som bara den där ute å här sitter ja framför datorn å ruttnar..
Men det är för att jag har jobbiga eksem i ansiktet just nu som ja vet blir värre om ja går ut i sola.. :(
så jag får helt enkelt hålla mej inne här en stund till, iaf tills min kära sambo ska gå upp för då åker vi till jössefors å lagar bilen som gick isönder ännu en gång..
Nu ska vi försöka fixa en ny bil inom 2 månader :P

Idag är det 10 veckor kvar mer eller mindre tills min fjäril i magen blomstrar ut <3
LÄNGTAR mej tookig!

Måste bara lägga till att Big Brother igår var helt klart det bästa avsnittet hittills, jäklar vad ja skrattade här hemma för mej själv :P
sjukt! xD


2½ timme tills jag ska väcka min prins, hmmmm tiden går så sakta!!!
å ja kan inte städa eller nått för då vaknar han ju.. hehe
Typiskt!
Gillar inte när han jobbar natt för  ja måste vara tyst som en mus, men det var lite bättre nu när vi bor i denna lägenheten för den e inte lika lyhörd som den förra, plus att datorn inte står i sovrummet :)


Nu måste ja försöka hitta på nått så tiden går fort :)

Herrå!
Ha en underbar dag i sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0