Inte länge kvar...

Ja ni gött fölk..
denna bloggen har ja inte uppdaterat på länge :P
Jag orkar inte sitta å skriva hela dagarna..

Nu efter kl 00.00 så e det bara 4 dagar kvar till BF!!!
har svårt att förstå att det redan gått 9 månader!
Har ju gått lite för fort nästan, jag har inte hunnit tänka så mkt så ja e inte ens speciellt nervös, längtar efter att smärtan ska komma så att lillfisen i magen kommer ut..
Jag har inte känt alls mkt nu på slutet, inget ont alls nästan..
Idag har magen känts väldigt stor å kantig bara å bebis e livlig som bara den..
Tror det börjar bli trångt där inne.. stackars liten! <3

Igår satt ja å kollade magbilder.. shit vilken skillnad det är när man kollar så..
När man tyckte att man var stor i början så e det ju inte nånting :O
sjukt!!

kolla själv :P

Vecka 17
17+0

Vecka 25


Vecka 39


lite skillnad tycker jag ;)

Imöra ska ja försöka ta mej nånstans å köpa mej en mysdress som ja kan ta med mej till förlossningen..
Jag kommer ju inte i några kläder alls nästan, dom enda ja kan ha måste ja ju använda så dom kan man ju inte packa ner :P
får se om man orkar bara, man svettas ju som om det vore 40 grader ute av att bara gå en meter typ... haha!!
men man tänk om hon skulle vilja komma inatt eller te möra då blir det ju inga kläder till mej :O
stanna där inne smulan till imorgom em ;)

Nä jag har inge mer att skriva.. det bara snurrar i huve så det blir inge vettigt av detta :P

Natta på säh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0